قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پس از پيروزي مقابل لوانته

ديه‌گو: براي پيروزي به برنابئو مي‌رويم
 

مهاجم برزيلي تيم فوتبال اتلتيکومادريد گفت: بدون شک براي پيروزي در برنابئو به مصاف رئال مادريد مي‌رويم.


    به نقل از آس اسپانیا، دیه‌گو ریباس ستاره برزیلی اتلتیکومادرید پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل لوانته یکی از تیم‌های مدعی در جدول لالیگا با نتیجه 3 بر 2 گفت: به یک پیروزی مهم دست یافتیم و نشان دادیم که برای رسیدن به بالای جدول مصمم هستیم، بازی هفته چهاردهم اهمیت زیادی دارد و همه هواداران باید بدانند که برای پیروزی وارد برنابئو می‌شویم و هدفی جز شکست دادن رئال مادرید نداریم.
دیه‌گو افزود: پیروزی در برنابئو برای همه حیاتی و روحیه بخش است، باید رئال مادرید را شکست دهیم تا هواداران دلخور اتلتیکومادرید تا حدود زیادی با ما آشتی کرده و به تیم نزدیک شوند.
رئال مادرید که پس از بازی سخت و پربرخورد با والنسیا خسته و آسیب پذیر شده در هفته چهاردهم نیز دربی حساس پایتخت را تجربه می‌کند و مسلما این بازی‌های فشرده و سنگین در آستانه ال‌کلاسیو دربی هفته شانزدهم در روند موفقیت‌های صدرنشین لالیگا بی‌تاثیر نخواهند بود.

javahermarket

[ دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:دیه گو,برنابئو,بازی آتلتیکو مادرید و رئال مادرید,مادرید, ] [ 11:49 ] [ ادیب بوبردک ]

برد 5 گله ي بارسا با هت تريک مسي

بارسلوناي اسپانيا با درخشش ليونل مسي توانست اتلتيکو مادريد را شکست دهد.


در شبی که رئال مادرید موفق شد حریف خود را با شش گل شکست دهد شاگردان پپ گواردیولا هم به روند پیروزی ها خود ادامه دادند تا آنها هم در خانه با 5 گل اتلتیکو مادرید را شکست دهند.
این بازی امشب در نیوکمپ برگزار شد که بارسلونایی ها 5 بار و توسط داوید ویا در دقیقه(9)،میراندا در دقیقه(15 گل به خودی) و لیونل مسی در دقایق(26 و 78 و 90) به گل رسیدند.

javahermarket

رئال مادريد 6-2 رايو وايکانو: پايان بحران

برد پرگل رئال مادريد با هت تريک رونالدو

شاگردان مورينيو در دو ديدار هفته گذشته مقابل لوانته و راسينگ نتوانسته بودند به پيروزي برسند و با کسب يک امتياز از اين دو ديدار، تا رتبه هفتم جدول سقوط کردند.


رئال مادرید با پیروزی 6-2 مقابل رایو وایکانو، بحران یک هفته ای اش را پشت سر گذاشت.

شاگردان مورینیو در دو دیدار هفته گذشته مقابل لوانته و راسینگ نتوانسته بودند به پیروزی برسند و با کسب یک امتیاز از این دو دیدار، تا رتبه هفتم جدول سقوط کردند. همین مسئله انتقادهای زیادی را از تیم مورینیو به همراه داشت و دیدار امشب را برای آنها بسیار حساس کرده بود.

البته در این دیدار هم رئالی ها غافلگیر شدند و بازیکنان رایو بازی را بسیار هجومی و شاجاعانه آغاز کردند و در همان دقیقه اول توسط میچو به گل رسیدند.

چند دقیقه بعد رایو می توانست به گل دوم برسد اما ضربه بازیکن این تیم با اختلاف کمی از بالای دروازه کاسیاس به بیرون رفت.

بازی خوب میهمان تا 20 دقیقه ابتدایی ادامه داشت اما رفته رفته شاگردان مورینیو به بازی مسلط شدند و سرانجام در دقیقه 38، کریس رونالدو روی یک ضد حمله دروازه حریف را باز کرد.

با این گل، رئالی ها کاملا بر بازی مسلط شدند و توانستند در آخرین دقیقه وقت های معمول نیمه اول، به گل دوم برسند. ضربه سر سرخیو راموس، در دهانه دروازه به گونسالو ایگواین رسید و مهاجم آرژانتینی با یک بغل پای ساده، دروازه حریف را باز کرد تا نیمه اول با پیروزی 2-1 رئال به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم رئالی ها خیلی سریع به گل سوم رسیدند. خطای مدافع رایو روی کاکا در محوطه جریمه، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد که رونالدو آن را به گوشه بالای سمت راست دروازه حریف کوبید.

اما اختلاف خیلی زود بار دیگر به حداقل رسید. میچو که گل اول را زده بود، روی یک ارسال روی دروازه رئال، در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و توپ را از خط دروازه عبور داد.

روی این گل ابتدا کمک داور پرچم نزد اما داور شخصا گل را پذیرفت و تصاویر تلویزیونی نظر او را تایید کردند.

دو دقیقه بعد آنخل دی ماریا از بازی اخراج شد تا به نظر کار رئالی ها سخت تر شود اما شاگردان مورینیو بعد از 10 نفره شدن، حتی بهتر کار کردند و توانستند 3 بار دیگر دروازه حریف سرسخت شان را باز کنند.

ابتدا رافائل واران، مدافع جوان رئالی ها، روی یک ضربه کرنر، در حالتی نامتعادل به توپ ضربه زد و گل چهارم را به نام خود ثبت کرد.

سپس کریم بنزما روی پاس عرضی اوزیل با یک ضربه بغل پای دقیق از پشت محوطه جریمه، دروازه رایو را بار دیگر فرو ریخت و در دقیقه 73 حساب کار را 5-2 کرد.

و سرانجام در دقیقه 84، رونالدو در حالتی تک به تک توسط دروازه حریف سرنگون شد تا بار دیگر یک ضربه پنالتی به سود رئال اعلام شد. رونالدو این بار هم پشت توپ قرار گرفت و برای سومین بار در این دیدار گلزنی کرد تا علاوه بر رقم زدن یک پیروزی پرگل برای رئال، با 7 گل زده، به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

javahermarket

پيش بازي بارسلونا - اتلتيکو مادريد در هفته 6 لاليگا

آبي و اناري ها در چهار ديدار ابتدايي دو بار متوقف شده اند و اين نشان مي دهد در اين فصل براي قهرماني کار دشوارتري خواهند داشت


بارسا بعد از پشت سر گذاشتن دیداری سخت وسنگین مقابل والنسیا که در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید، فردا شب در نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید است. شاگردان گریگوری مانسانو در آخرین دیدارشان 4-0 خیخون را شکست دادند واکنون در شرایط خوبی به سر می برند.

بارسا: بازگشت جرارد پیکه به تمرینات بهترین خبر برای پپ گواردیولا بود که در دیدار مقابل والنسیا کلکسیونی از اشتباهات را از خط دفاعی تیمش دید. البته هنوز مشخص نیست جرارد می تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا خیر. در مقابل الکسیس سانچس و اینیستا هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده اند و در این دیدار هم حضور نخواهند داشت. ابراهیم آفلای نیز در تمرینات روز سه شنبه دچار پارگی لیگامنت شد و چیزی حدود 6 ماه قادر به همراهی آبی و اناری ها نخواهد بود.

ترکیب احتمالی (4-1-2-3): والدس؛ آلوس، ماسچرانو، پویول، آبیدال؛ ژاوی، بوسکتس، تیاگو؛ مسی، فابرگاس، ویا

اتلتیکو مادرید: مانسانو همچنان در انتظار این است که دیه گو به شرایط آرمانی برگردد و بتواند از این بازیساز برزیلی در ترکیب اصلی استفاده کند. دیه گو از روز گذشته به تمرینات برگشت اما بعید است بتواند در مقابل بارسا از ابتدا به میدان برود. اما از سوی دیگر، دیه گو گودین به طور کامل دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و می تواند در دیدار فردا شب به میدان برود.

ترکیب احتمالی (4-4-2): کوتویس؛ سیلوا، پره آ، دومینگس، فیلیپه؛ کوکه،، آسانکائو، گابی، توران؛ سالویو، فالکائو


javahermarket

تساوي اوساسونا، پيروزي سوسيه داد

اوساسونا که در رينو دي ناوارا ميزبان تيم سويا بود، مقابل اين تيم نتوانست به نتيجه اي بهتر از تساوي بدون گل دست پيدا کند.


در آغاز هفته پنجم رقابت های لالیگا، دقایقی پیش دو بازی انجام شد که در آن تیم های اوساونا و سویا به تساوی بدون گل رسیدند و سوسیه داد موفق شد در خانه گرانادا را شکست دهد.

اوساسونا که در رینو دی ناوارا میزبان تیم سویا بود، مقابل این تیم نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کند تا با 5 امتیاز از 4 دیدار در رتبه دهم جدول قرار بگیرد.

این در حالی است که هر دو بازیکن ایرانی اوساسونا در حال حاضر مصدوم هستند و نمی توانند تیم شان را همراهی کنند.

سویا نیز با این یک امتیاز، 8 امتیازی شد و به مکان سوم جدول صعود کرد تا حداقل برای یک شب بالاتر از بارسا قرار بگیرد.

سوسیه داد نیز در خانه با گلزنی دانیل استرادا در دقیقه 64، گرانادا را شکست داد و 7 امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول صعود کرد.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:نتایج هفته پنجم لالیگا, ] [ 2:42 ] [ ادیب بوبردک ]

هفته چهارم لاليگا

بارسلونا با 8 گل اوساسونا را گلباران کرد
 

بارسا موفق شد با هت تريک ليو مسي اوساسونا را در هم بکوبد.


در آغاز هفته چهارم رقابتهای لالیگا امشب 4 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها بارسلونا با نتیجه جالب 8 بر صفر اوساسونا را در گلباران کرد.

در این بازی که در ورزشگاه نوکمپ و در حضور نزدیک به 85 هزار تماشاگر برگزار شد آبی و اناری ها موفق شدند با بازگشت به روند پیروزی های خود اوساسونا را تحقیر کنند.

جواد نکونام و مسعود شجاعی دو بازیکن اوساسونا در این دیدار روی نیمکت تیشمان هم حضور نداشتند.

بارسا از همان دقایق اول گلزنی هایش را شروع کرد و در دقیقه 5 بازی توسط لیونل مسی به گل رسید. فابرگاس، داوید ویا، روبن روکا مدافع اوساسونا و باز هم مسی در نیمه اول چهار گل دیگر را وارد دروازه اوساسونا کردند تا این بارسا در پیایان نیمه اول 5 بر صفر از حریف خود پیش بیفتد.

در نیمه دوم ژاوی، داوید ویا و باز هم مسی سه گل دیگر برای بارسا به ثمر رساندند تا بازی در نهایت 8 بر صفر به سود کاتالان ها به پایان برسد. مسی در این بازی هت تریک کرد و یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت.

در دیگر دیدارهای هفته چهارم نتایج زیر بدست آمد:

مایورکا صفر – مالاگا یک
گل: مارتین دمیکلیس

اسپورتینگ خیخون صفر – والنسیا یک
گل: روبرتو سولدادو

گرانادا یک – ویارئال صفر
گل: اوچه (56)

javahermarket

نتايج ديدارهاي چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا
 

لحظاتي پيش ديدارهاي گروه هاي اول تا چهارم رقابتهاي ليگ قهرمانان برگزار شد و طي آن نتايج زير بدست آمد:


گروه A

 منچسترسیتی 1 – ناپولی 1
گل‌ها: ادینسون کاوانی (69) برای ناپولی و الکساندر کولاروف (75) برای من سیتی

 ویارئال 0 – بایرن مونیخ 2
گل‌ها: تونی کروس (7)، رافینیا (76)
..................................................................................
گروه B

اینتر 0 – ترابوزان 1
گل: اوندرج چلوستکا (76)

 لیل 2 – زسکامسکو 2
گل‌ها: موسی سو (45)، بنوا پدرتی (57) برای لیل و سیدو دومبیا (72، 90) برای زسکا
...................................................................................
گروه C

 بازل 2 – اوتلول گالاتی 1
گل‌ها: فابین فری (39)، الکساندر فری (84، پنالتی) برای بازل و ماریوس پنا (58) برای اوتلول گالاتی

 بنفیکا 1 – منچستریونایتد 1
گل‌ها: اسکار کاردوسو (24) برای بنفیکا و رایان گیگز (42) برای منچستریونایتد
...................................................................................
گروه D

 آژاکس 0 – لیون 0

 دیناموزاگرب 0 – رئال مادرید 1
گل: آنخل دی ماریا (53)

javahermarket

[ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:نتايج ديدارهاي چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا, ] [ 2:10 ] [ ادیب بوبردک ]

نيلمار: بايد مقابل بايرن پيروز شويم

ستاره برزيلي ويارئال معتقد است پيروزي مقابل بايرن مي تواند روحيه اين تيم را براي بازي هاي بعدي در ليگ قهرمانان بالا ببرد.


نیلمار ستاره برزیلی ویارئال معتقد است پیروزی مقابل بایرن مونیخ در دیدار چهارشنبه شب لیگ قهرمانان می تواند روحیه این تیم اسپانیایی را برای بازی های بعدی بسیار بالا ببرد.

او در گفتگو با روزنامه آ.اس گفت:" لیگ قهرمانان بزرگترین تورنمنت جهان در رده باشگاهی است و بسیاری این بازی را تماشا می کنند. اگر بتوانیم مقابل بایرن به پیروزی برسیم روحیه مان بسیار بالا می روند و همه از شخصیت ویارئال تعریف خواهند کرد."

"همیشه در بازی اول فشار زیادی روی تیم است مطمئنا شانس های زیادی در این بازی نخواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم."


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای ویارئال,لیگ قهرمانان اروپا,نیلمار, ] [ 3:26 ] [ ادیب بوبردک ]

اسکوربرد بازيهاي لاليگا
 


 امشب در ادامه رقابتهای لالیگا چهار دیدار دیگر برگزار شد که طی آنها نتایج زیر بدست آمد:

رئال بتیس 1 – مایورکا 1
گل: روبن کاسترو (87)

راسینگ سانتاندر 0 – لوانته 0

اوساسونا 2 – اسپورتینگ خیخون 1
گل‌ها: نینو (28)، آلوارو سخودو (31) برای اوساسونا و تورس داوید بارال (75) برای خیخون

رایو وایه کانو 0 – ساراگوسا 0

در دیدار اوساسونا مقابل خیون جواد نکونام و مسعود شجاعی حتی در لیست 18 نفره هم تیمشان حضور نداشتند. آخرین دیدار امشب را دو تیم اسپانیول و اتلتیک بیلبائو برگزار خواهند کرد.

 

javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:اسکوربرد بازيهاي لاليگا, ] [ 4:7 ] [ ادیب بوبردک ]

اینم عکس های بازی رئال و ختافه

VS















HQ Pic








*******************************************************************************


************************************************************************************************
40عکس دیگر از بازی


***************************************************************************************************

javahermarket

ويارئال 2- سويا 2

ويارئال در آستانه کسب يک پيروزي تاريخي بود ولي گل ديرهنگام الکسيس بازي را به نحو ديگري پيش برد.


دیدار دو تیم ویارئال و سویا در هفته دوم رقابتهای لالیگا با تساوی 2-2 دو تیم به پایان رسید.

اولین گل این بازی را نگردو، بازیکن سویا در دقیقه 24 وارد دروازه ویارئال کرد ولی جوزپه روسی در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول این بازی با تساوی 1-1 دو تیم به پایان برسد

در نیمه دوم این مارکو روبن بود که در دقیقه 73 گل برتری ویارئال میزبان را به ثمر رساند ولی الکسیس در دقیقه 86 برای سویا گلزنی کرد تا این بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

این درحالی بود که ویارئال از دقیقه 22 بازی به خاطر اخراج دیگو لوپس ده نفره کار را دنبال می کرد. خطای دیگو لوپس برروی دیگو پرروتی در محوطه جریمه ویارئال باعث شد تا یکی از مهره های زرد پوشان با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شود و سسار سانچس، دروازه بان ذخیره ویارئال به زمین مسابقه بیاید

جالب اینجا بود که سانچس دروازه بان ذخیره ویارئال توانست ضربه پنالتی نگردو را مهار کند ولی ستاره پرتلاش اسپانیایی با استفاده از ضربه برگشتی ، سانچس را مغلوب کرد

بدین ترتیب ویارئال ، با این تساوی توانست اولین امتیازش در رقابتهای این فصل را به دست آورد و سویا که در هفته اول لالیگا به پیروزی رسیده بود با این یک امتیاز، 4 امتیازی شد.


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ اسپانیا,سویا,ویا رئال, ] [ 1:40 ] [ ادیب بوبردک ]

تساوي بارسلونا مقابل رئال سوسيداد

تيم کاتالان در دومين هفته از رقابتهاي لاليگا در ديداري خارج از خانه متوقف شد.


بارسلونا با توقف مقابل رئال سوسیداد نتوانست شروع خوبش در رقابتهای لالیگا را ادامه دهد. شاگردان گواردیولا در هفته دوم رقابتهای لالیگا با تساوی، در کسب سه امتیاز بازی ناکام ماندند.

این درحالی بود که بارسلونا در دقیقه 10 بازی توسط چابی به گل اول بازی رسید و در دقیقه 11 سسک فابرگاس بارسا را دو گله کرد

نیمه اول بازی با برتری 0-2 بارسا در خانه حریف به پایان رسید ولی گلهای دقیقه 59 آگیرتسه و 61 آنتواین گریزمن، باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود

بارسلونا در هفته اول رقابتهای لالیگا توانسته بود با نتیجه 0-5 ویارئال را در هم بکوبد ولی این اتفاق در هفته دوم برای بارسلونا رخ نداد.

تیکی تاکای تیم کاتالان در طول نیمه اول بازی باعث شد تا شاگردان گواردیولا کنترل بازی را در دست داشتنه باشند ولی درنیمه دوم بازیکنان تیم میزبان سعی کردند تا در جریان بازی قرار بگیرند و درنهایت هم نتیجه تلاشهایشان را باکسب یک امتیاز دردیدار مقابل قهرمان گرفتند.


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,خبرهای لیگ اسپانیا, ] [ 1:39 ] [ ادیب بوبردک ]

نكونام بازي با اسپورتينگ خيخون رااز دست داد

جواد نکونام به بازي يکشنبه شب اوساسونا مقابل اسپورتينگ خيخون نمي‌رسد.


   بر اساس اعلام سايت‌هاي اسپانيايي و به گفته تيم پزشکي اوساسونا، نکونام که در بازي تيم ملي ايران مقابل قطر در رقابت هاي انتخابي جام جاهني 2014 برزيل از ناحيه زانوي پاي چپ دچار مصدوميت شد، به بازي اين هفته تيمش نمي‌رسد.

پزشکان اوساسونا اعلام کردند به دليل اينکه هافبک ايراني اين تيم در تمرين روز گذشته اوساسونا به همراه ساير بازيکنان تمرين نکرده به احتمال فراوان نمي‌تواند در ديدار مقابل خيخون به ميدان برود.

همچنين مسعود شجاعي که 5 ماه است به دليل شکستگي انگشت شست پاي چپ خود از ميادين دور است به زودي تمرين هاي اوليه خود را شروع مي‌کند تا به تدريج به تمرين‌هاي گروهي اوساسونا راه پيدا کند.

ديدار تيم‌هاي اوساسونا و اسپورتينگ خيخون که نخستين بازي خانگي قرمزپوشان شهر پمپلونا در فصل جديد محسوب مي‌شود، ‌يکشنبه شب ساعت 18 به وقت محلي و ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه " رينو دي‌ناوارا " برگزار مي‌شود.

شاگردان خوسه لوئيس مندليبار در نخستين بازي خود در اين فصل لاليگا، در خانه اتلتيکو مادريد به تساوي بدون گل دست يافتند.

 


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای اوساسونا,نکونام, ] [ 16:38 ] [ ادیب بوبردک ]

الدر پوستيگا به رئال ساراگوسا پيوست

فوروارد پرتغالي با قراردادي يک ميليون يورويي روانه لاليگا شد.


 سران باشگاه اسپورتینگ لیسبون اعلام کردند که الدر پوستیگا، فوروارد پرتغالی این تیم با قراردادی یک میلیون یورویی به رئال ساراگوسا پیوسته است.

 سران اسپورتینگ تنها نیمی از این مبلغ را دریافت می کنند؛ چرا که نیم دیگر آن عاید تیم پورتو که پوستیگا در طول سالهای 2004 تا 2008 در آن توپ می زد و 50% حق این بازیکن را دراختیار دارد خواهد رسید.

 سران باشگاه ساراگوسا هم اعلام کرده اند که با توجه به عملکرد این مهاجم در طول مدت قراردادش با این باشگاه اسپانیایی که تا سال 2014 اعتبار دارد، مبلغ میلیون یوروی دیگر به تیم پرتغالی بپردازند.

 او در پیش فصل توانسته بود در 7 دیدار دوستانه،5 گل برای اسپورتینگ به ثمر برساند ولی در 5 دیدار رسمی اسپورتینگ تا به امروز موفق به گلزنی نشده بود

 اسپورتینگ لیسبون درحال حاضر در رده یازدهم جدول لیگ پرتغال است و تنها 2 امتیاز کسب کرده است


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:الدر پوستيگا,رئال ساراگوسا, ] [ 14:44 ] [ ادیب بوبردک ]

يا تغيير يا مرگ فوتبال

جنجال درمورد فوتبال دو قطبي اسپانيا

صحبتهاي رئيس باشگاه ويارئال آغازگر جنجال جديدي در فوتبال اسپانيا شد که خيلي هاي ديگر هم در اين باره به اظهارنظر پرداختند.


   با شکست 0-5 ویارئال در اولین دیدار فصل جدید لالیگا مقابل بارسلونا، بحث جدیدی در فوتبال این کشور آغاز شده است

بعد از این بازی بود که رئیس باشگاه ویارئال به شدت از فوتبال دو قطبی اسپانیا انتقاد و اعلام کرد که باید به دوقطبی فوتبال در لالیگا پایان داد و اکنون خیلی های دیگر دراین باره به اظهار نظر پرداخته اند.

این درحالی است که پیش از برگزاری دیدار ویارئال- بارسلونا در نوکمپ انتظار می رفت که ویارئال یکی از آن تیمهایی باشد که تیم کاتالان را به وحشت انداخته و بتواند شاگردان گواردیولا را متوقف کند. تیمی که این فصل در لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد بود و خریدهای تابستانی خوبی هم داشت. ولی شکست 0-5 ویارئال مقابل بارسلونا باعث شد تا رئیس این باشگاه آغازگربحث جدیدی در فوتبال اسپانیا باشد که دراینجا می توانید مروری بر این بحث داشته باشید

فرناندو رویگ ( رئیس باشگاه ویارئال):

رویگ بعد از شکست 0-5 تیمش مقابل بارسا گفت:« این اصلا برای فوتبال اسپانیا خوب نیست ولی واقعیت همین است. ما باید برای آنکه بتوانیم قرضهایمان را بدهیم بازیکنانمان را بفروشیم و تیمهای دیگر که اعتبارات زیادی در اختیار دارند، آنها را بخرند.»

او با اشاره به آینده فوتبال اسپانیا گفت:« اگر فقط می خواهید همین دو بازی (رویارویی رئال و بارسا ) را ببینید، خب همین دو بازی را خواهیم داشت. الان سه یا چهار سال است که اوضاع همین طور است. یا باید این روند تغییر کند و یا فوتبال اسپانیا را خواهیم کشت.»

خوسه ماریا دل نیدو (رئیس سویا):

همین صحبتها باعث شد تا رئیس باشگاه سویا هم در این باره به صحبت بپردازد . دل نیدو در این باره گفت:« لیگ ما بیخود ترین لیگ اروپا نیست، بلکه بیخود ترین لیگ دنیاست. لیگی جهان سومی که در آن تنها دو تیم  تمام پولها را در اختیار دارند.»

جالب اینجاست که تنها روسای باشگاه از این روند انتقاد نکرده اند و ودوقطبی بودن فوتبال اسپانیا باعث شده تا صدای تنیسورهای اسپانیایی هم در بیاید

فلیسیانو لوپس (تنیسور صاحب نام اسپانیایی):

این تنیسور اسپانیایی در صفحه توئیترش نوشت:« بدون آنکه قصد کوچک شمردن کسی را داشته باشم، این سوال مطرح است:« چه زمانی متوجه خواهند شد که اگر این روند ادامه یابد، به ضرر لالیگا خواهد بود؟»

رافا نادال (تنیسور صاحب نام اسپانیایی):

نادال هم معتقد است که اصلا برای لالیگا خوب نیست که تنها رئال و بارسا برای قهرمانی بجنگند:« رقابت رئال و بارسلونا خیلی زیبا و جذاب است ولی خوشحال می شدم اگر هر هفته هیجان بیشتری در جریان بود و رقابتها بین تیمهای بیشتری درجریان بود.»


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ اسپانیا, ] [ 12:44 ] [ ادیب بوبردک ]

رئيس ويارئال: مرگ فوتبال اسپانيا نزديک است

رئيس باشگاه ويارئال معتقد است ادامه چنين وضعيتي باعث مرگ فوتبال اسپانيا مي شود.


   فرناندو روئیخ معتقد است باید تغییراتی در فوتبال اسپانیا رخ دهد تا فوتبال این کشور از رقابت دو تیم رئال و بارسلونا خارج شود.
روئیخ بعد از شکست تیمش با نتیجه 5 بر صفر مقابل بارسلونا و همچنین پیروزی 6 بر صفر رئال مقابل ساراگوسا در هفته دوم لالیگا این اظهارات را انجام داد.
او معتقد است فاصله زیادی بین دو تیم رئال و بارسا با دیگر تیم ها وجود دارد و باید راهی برای حل این مشکل و نجات فوتبال اسپانیا پیدا کرد.
روئیخ بعد از شکست تیمش مقابل بارسا گفت:" این همان لیگی است که شما می خواهید. من بازیکنانم را می فروشم تا بودجه بدست آورم اما آنها هر زمان که بودجه می خواهند در اختیارشان قرار می گیرد.
"اگر می خواهید لیگ دو تیم داشته باشد تنها دو بازی هم می توانید برگزار کنید. من چند سال است این موضوع را مطرح می کنم اما کسی به حرفایم توجه نمی کند.  باید تغییراتی انجام شود در غیر این صورت فوتبال اسپانیا از بین می رود."
"ما پیشنهادهایی برای فروش جوزپه روسی و نیلمار داشتیم اما تیم ما با از دست دادن انها ضعیف می شد. اکنون مشکلات اقتصادی مان به همین دلیل است اگر این دو بازیکن را می فروختیم شرایط مان بسیار بهتر بود."
روئیخ در پایان از عملکرد بارسا تمجید کرد و گفت:" بارسا شایسته پیروزی بود و بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت اما در عوض ما بسیار بد بودیم."
او همچنین در مورد احتمال جذب جاناتان دی گازمن هافبک مایورکا گفت:" او تا چند ساعت دیگر رسما بازیکن ویارئال خواهد بود.


javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:فرناندو روئیخ,رئیس ویا رئال, ] [ 15:20 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 2678
بازدید کل : 52794
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا